De merchandising van Bolt toegelicht

Blue Sky Disney publiceert vandaag een nieuw stukje artwork van de Disney animatiefilm Bolt. Onderstaande poster is gemaakt ter verduidelijking van de merchandisingstrategie. Bij het overlopen van de tekst leren we onder andere dat trouw, liefde, doorzettingsvermogen, vriendschap en de ‘levensreis’ sleutelwoorden zijn. De merchandising voor de film richt zich voor meisjes meer op de huisdier/eigenaar relatie en voor jongens is de actie in de tv-show van de superheld Bolt weer belangrijker.

 

Je kan Bolt vanaf 5 februari 2009 in de Nederlandse bioscoop gaan bekijken. Een Belgische releasedatum is nog niet bekend.

(Bron: Blue Sky Disney 

Lees ook:
- Oud personage Bolt krijgt vervolg in stripvorm 
- Extreme Makeover voor Bolt 
- Teaserposter Disney’s Bolt 

Lees ook:BOLT fragmentjes
Lees ook:Volledige scène Bolt online
Lees ook:Disney’s Bolt in de bioscoop
Lees ook:Bolts “High School Musical 3″ trailer
Lees ook:Nieuwe Bolt poster

2 reacties op “De merchandising van Bolt toegelicht

  1. Michiel

    Hmmz, hier zien de plaatjes er wel weer leuk uit, vooral de kat…. helaas kan het voor mij nog steeds niet tippen aan Sanders werk.

      /   Beantwoorden  / 
  2. Andreas

    De posters van Disney en Pixar zijn de laatste tijd wel heel mooi. De kat spreekt mij inderdaad ook het meeste aan en ik ga zeker mee in de mening dat Chris Sanders zijn werk BANGELIJK GOED is! (en dus beter had geweest dan dit)

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.