Verse affiches en promotiemateriaal voor Disneys animatiefilm.
Wreck-It Ralph is de nieuwste animatiefilm van Walt Disney. Net zoals Tangled wordt de film met de computer geanimeerd en verschijnt hij in 3D in de bioscoop.
Het verhaal volgt Wreck-It Ralph, de slechterik uit de videogame van Fix-It Felix Jr. Zijn hele leven draait om het vernielen van dingen, maar eigenlijk droomt hij ervan om net zo geliefd te zijn als de held van het spelletje. Hij besluit om zijn eigen game te verlaten en andere spelletjes binnen te dringen. Zo belandt Ralph in de game Hero’s Duty, waar hij kennismaakt met de strenge Sergeant Calhoun, en in het suikerzoete racespelletje Sugar Rush, waar hij Vanellope von Schweetz leert kennen.
Naast enkele nieuwe promotieplaatjes met de karakters zijn enkele internationale posters voor de film opgedoken. Opvallend is dat de gelaatsuitdrukkingen werden aangepast op de verschillende versies uit Frankrijk (Les Mondes de Ralph), Spanje (¡Rompe Ralph!) en Portugal (Detona Ralph).
De leuke trailer voor de spelletjesrijke komedie vind je in ons vorige bericht. De animatiefilm wordt in de Nederlandse en Belgische zalen verwacht in december 2012.
Posters en promotieafbeeldingen Wreck-It Ralph (klik voor hogere resolutie)
(Via Andromeda High, FocusOnAnimation en Omelete)
Lees ook:Nieuwe trailer voor Wreck-It Ralph
Lees ook:Nieuwe Wreck-It Ralph-posters
Lees ook:Nieuwe trailers voor Wreck-It Ralph
Lees ook:Toffe trailer voor Wreck-It Ralph
Lees ook:Artwork voor Wreck-It Ralph
Wat inspiratieloos om bij de derde en vierde poster alleen de gezichtsuitdrukking te veranderen…
Jammer…..
En de eerste en de tweede, bijna over het hoofd gezien!
posters zien er best leuk en de plaatjes en de trailer uit eerdere berichten over deze film trouwens ook.
Idd Roel! Budgetcut if I ever saw oneHopelijk beter gemarket dan Jc of Mars
Volgens mij staan de verschillende uitdrukkingen voor zijn karakter in het spel en voor zijn karakter in het echt. Eigenlijk heel goed gevonden, ik wed dat niemand had gezeurd als ze maar 1 uitdrukking zouden doen, en de andere poster gewoon zouden weglaten.
Neehoor, dat is niet het geval denk ik. Het typische is dat de ene een Franse en de ander een Braziliaanse poster is.
Wellicht dat de marketingafdeling van Disney (eigenlijk: de afdeling die bepaalt wat er bij Disney gebeurd – Marketing) gemeend heeft dat de betreffende gezichtsuitdrukking in dat land het beste werkt?
Ik was eerst niet zo onder de indruk, het karakter is nou niet echt bepaald mooi. Maar ik heb inmiddels de trailer gezien en nu kijk ik er toch wel naar uit!