Warner Bros gelooft in Ninjago

Ninjago

Het ninjaspeelgoed van Lego krijgt een geanimeerde bioscoopfilm.

NinjagoVorige week verscheen de eerste teaser voor de nieuwe animatiefilm The LEGO Movie. De positieve reacties op die eerste beelden moeten Warner Brothers overtuigd hebben van het succes van geanimeerd speelgoed, want de studio werkt nu ook aan een bioscoopfilm gebaseerd op Ninjago.

Lego Ninjago is een speelgoedlijn over een oosters getinte wereld vol krijgers. Het actievolle verhaal volgt vier jonge ninja’s (Cole, Jay, Zane en Kai) die wapens bezitten met bijzondere krachten (zwaard van vuur, nunchucks van bliksem, zeis van aardbevingen, werpsterren van ijs). Ze vechten tegen een leger van skeletten uit de onderwereld die het op hun legendarische wapens gemunt hebben. Daarnaast zorgen ook draken en slangenmonsters voor de nodige spanning.

Eerder verscheen op Cartoon Network al de animatieserie Ninjago: Masters of Spinjitzu (bovenaan afgebeeld). De avonturen werden geschreven door Dan Hageman en Kevin Hageman. Zijn schreven aan Hotel Transylvania en werkten met regisseurs Chris Miller en Phil Lord aan het script van The LEGO Movie. De twee broers zijn nu aangenomen om het verhaal van de Ninjago-film te schrijven. Miller en Lord zijn samen met Dan Lin en Roy Lee als producent aan Ninjago verbonden.

Ninjago heeft nog geen releasedatum. The LEGO Movie verschijnt in februari 2014. Het plaatje rechts komt uit die films eerste teaser waarin (toevallig?) ook een ninja opdook.

Oude trailer voor Ninjago-serie

(Via THR)

Lees ook:Ninjago-film komt binnen twee jaar
Lees ook:Tv-spotjes voor Lego-film
Lees ook:Trailer LEGO Batman: The Movie
Lees ook:Groen licht voor Lego-bioscoopfilm
Lees ook:Trailer Lego-film

Eén reactie op “Warner Bros gelooft in Ninjago

  1. TAZ

    het gaat dus blijkbaar goed met lego animatiefilms want er komen er steeds meer uit.

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.