Het bekende whiskeymerk pakt uit met een leuke reclamespot.
Ik ben zelf geen stevige drinker, maar de promotiespot voor Old No. 7 van Jack Daniel’s kan ik best wel smaken.
De Amerikaanse whiskeymaker deed voor de commercial een beroep op het talent van Brand New School, een studio die al heel wat reclamespotjes maakte voor grote merken als Coca-Cola, Volkswagen, Toyota, Apple, Nike en vele andere.
In de onderstaande clip geeft de studio een leuke invulling van het mysterieuze verhaal achter het de naam Old No. 7.
Omdat de sterke whiskey deel uitmaakt van het Black Label, werd de animatieclip naar analogie helemaal in het zwart-wit gemaakt.
En het resultaat? Daar mag zeker op gedronken worden.
Reclamespot Label Story Old No. 7 voor Jack Daniel’s
(Via ItsArtMag)
Lees ook:Aardman maakt kaassnacks van klei
Lees ook:Jack Black gaat op zoek naar het monster van Loch Ness
Lees ook:Trailer voor Pudding T
Lees ook:DreamWorks’ Turbo niet zo origineel
Lees ook:Voice acting is méér dan een tekst aflezen