Coca Cola brengt eenheid bij de Olympische Spelen

coca
Nexus Productions, de zelfde makers als van de spot Helping Hands, heeft nu een spot voor Coca Cola gemaakt, want zoals China bereidt ook Coca Cola zich voor op de spelen van 2008.

De spot zet Yao Ming en LeBron James tegen elkaar op.
Een Chinese en een Amerikaanse basketballspeler, spelen doen ze deze keer echter niet met hun basketball maar met hun culturele iconen.
Verwacht je aan veel en stereotiep symbolisme, gestileerde 3D, en drukke shots.  

De spot een keer frame per frame bekijken kan zeker geen kwaad, dan pas ontdek je hoe veel detail er in steekt. Van de personages tot de achtergrond tot de enorme symmetrie in de compositie.
De designs spreken me niet 100% aan maar qua sfeer zit het wel weer goed.

Een leuke spot maar de boodschap is wel redelijk dom.

Klik op de afbeelding voor een hoge kwaliteits quicktime versie. 

Coca Cola Unity

 

Bron: Motionographer

Lees ook: 
- Helping Hands
- 4 Coca Cola Zero Spotjes
- Coca Cola's Wondere Wereld deel II
- Coca Cola pakt weer uit met animatie filmpje 

Lees ook:Royal Bank of Canada’s Muffin Man
Lees ook:Coca Cola parodieert Grand Theft Auto
Lees ook:4 Coca Cola Zero spotjes
Lees ook:Coca Cola’s wondere wereld deel II
Lees ook:Opgepast, breekbaar

Eén reactie op “Coca Cola brengt eenheid bij de Olympische Spelen

  1. esteban

    ‘t Idee is er wel, maar komt niet zo goed uit de verf, naar mijn gevoel. En de “twist” komt niet als een verrassing.

    Misschien ben ik op mijne zaag vandaag, dat kan ook.

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.