Een origineel promotiefilmpje voor een Europese school.
ESCP Europe is een internationale school met afdelingen in Parijs, Londen, Berlijn en Madrid. Om hun recente naamsverandering in de kijker te zetten, bedacht de school een leuke manier om hun studenten bij een promotieclip te betrekken.
Het resultaat is een stop-motionfilmpje geworden waarbij meer dan 300 studenten als acteur figureren voor de video die werd opgenomen in een auditorium. Bij het maken van de clip werden 658 T-shirts gebruikt, 9 vierkante meter karton en 123 meter tape. Ruim 4198 foto’s werden achter elkaar gemonteerd en dat leverde het onderstaande filmpje op.
The ESCP Europe Human Experience (of bekijk de HD-versie op YouTube)
(Via Olybop.info)
Lees ook:Oorlog voeren met honderden T-shirts
Lees ook:The Man Who Was Afraid of Falling
Lees ook:Rex the Dog in Katapak
Lees ook:Levensechte tinnen soldaatjes in Frankrijk
Lees ook:Stop-motionfilmpje met tonnen papier en illustraties